Společnosti tvořící holding T.L.S group a.s. jsou investiční společnosti, kde ekonomové, architekti a inženýři úzce spolupracují při všech fázích vývoje a řízení projektu. tzn. poradenství a výběr pozemků, vypracování návrhu stavby spolu s posouzením ekonomie projektu a zajištěním financování, přes zpracování komplexní projektové dokumentace, organizaci výběrového řízení až po činnosti spojené s vlastní realizací objektu vč. zajištění realitní činnosti a prodeje nemovitosti.
Náš komplexní přístup k přípravě realizace staveb je spojen se snahou najít dlouhodobě cenově nejefektivnější řešení při zachování všech součastných kvalitativních standardů.
Těžiště činnosti naší společností spočívá v komplexním zajištění zejména bytové a občanské výstavby, při kterém také úzce spolupracujeme s bankovním sektorem, s obcemi, městskými částmi, Ministerstvem pro místní rozvoj ČR, Ministerstvem Životního prostředí, Státním fondem rozvoje bydlení ČR, Státním fondem životního prostředí, programem Zelená úsporám a dalšími institucemi, jež mohou zefektivnit výslednou cenu realizace. To se týká taky operačních programů a dotací Evropské unie, tj. strukturálních a investičních fondů EU.
Zejména na vhodném výběru lokality, erudovanosti posouzení investičního záměru a kvalitě projektové přípravy záleží výsledná realizační a pak cena prodejní, z čehož se odvíjí zisk. Z těchto důvodu musí být plánována stavba navržena velice racionálně, účelně, funkčně, ale přitom musí být dodržena všechna architektonická a stavební kritéria bydlení třetího tisíciletí. Na základě těchto posouzení se určí celkové investiční náklady akce a z toho plynoucí jednotlivé ceny nemovitostí na trhu
V roce 2020 získala společnost T.L.S Krkonoše s.r.o. podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes 2. výzvu Specializovaných voucherů (reg. č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Podpora byla mířena na účast firmy T.L.S Krkonoše s.r.o. na projektu Branding a PR kampaň „Apartmánový hotel Pec pod Sněžkou“ v Praze za účelem oslovení široké cílové skupiny zákazníků. Očekávaným výstupem je:
Projekt Branding a PR kampaň „Apartmánový hotel Pec pod Sněžkou“ je spolufinancován Evropskou unií.